יום שישי , 17 נובמבר 2017
דף הבית » כללי » סחיטת מיצים טבעיים כחלק משגרת חיים

סחיטת מיצים טבעיים כחלק משגרת חיים

תסחטו לכם בריאות לתוך כוס

כמה קל ופשוט להתחיל את היום עם זריקת אנרגיה וכוחות.

סחיטת מיצים טבעיים ביומיום היא טרנד בריאותי שהולך ומתפשט והוא בא לתת מענה לקצב החיים האינטנסיבי המודרני. אם תתרגלו לסחיטת מיצים טבעיים כחלק משגרת החיים שלכם – תאפשרו לעצמכם להתחיל את הבוקר עם אנרגיות ותחושת רעננות, אשר יחזיקו אתכם במהלך היום בעלי כוחות ותחושת קלילות. מיצים טבעיים יכולים להחליף ארוחת בוקר והם מכילים בתוכם מינרלים וויטמינים אשר יטעינו את הגוף באנרגיות חדשות בדרך וישאירו אתכם עם טעם מתוק ורצון לעוד. מיץ טבעי מעניק לגוף את הוויטמינים והמינרלים הדרושים לו בדרך טבעית והוא גם מנקה את הגוף מרעלים שהצטברו בו ומסייע לניקוי הדם. אפשר כמובן לסחוט מיצים טבעיים גם בשאר שעות היום – אחרי אימון ספורט, בין הארוחות, במפגש עם חברים ועוד. כדי להפוך את סחיטת מיצים טבעיים לחלק משגרת החיים, כדאי להחזיק בבית מלאי מרכיבים ומתכונים ולגוון מדי יום במיץ אחר. כך תוודאו שלא תמצו את טרנד המיצים מהר מדי וגם הגוף שלכם יזכה בשפע של ערכים תזונתיים ובריאים ממקורות שונים ומגוונים, כפי שמומלץ על ידי משרד הבריאות ומחקרים רפואיים.

איך עושים את זה בקלות וללא מאמץ?

תתחילו להתרגל לשגרת חיים חדשה! אם תחזיקו בבית את המצרכים הדרושים להכנת מיצים טבעיים, תוכלו להכין לכם מיץ טבעי סחוט כל יום בקלות ובלי מאמץ. תדאגו לקנות מגוון פירות וירקות טריים ושאר מרכיבים, חפשו מתכונים ברשת או המציאו מתכון בעצמכם. אל תדאגו, שילובים שונים של פירות יפתחו אתכם לטעמים מרעננים ומפתיעים ועם הזמן תלמדו לזהות את השילובים המועדפים עליכם. לאט לאט תתחילו להרגיש אנרגטיים וקלים יותר וכל זאת מבלי לוותר על מתוק. את המיצים אפשר לסחוט במסחטה ידנית או חשמלית, אך הדרך הטובה ביותר לשמור על ערכי תזונה גבוהים במיץ הסחוט היא על ידי מסחטת פירות קשים.

מה כדאי להחזיק בבית כדי להכין מיצים טבעיים מגוונים וטעימים?

• מגוון רחב של פירות וירקות העונה. המומלצים במיוחד הם: תפוחים (ירוקים ואדומים), פירות הדר, בננות, סלק, סלרי, מנגו, אננס, גזר, קיווי. אפשר להחליט על מיץ בצבע מסוים – ירוק, אדום, כתום ועוד. או לשלב מצבעים שונים ולקבל טעמים מרעננים.

• פירות קפואים או מיובאים אשר לא בעונה.

• פירות יער.

• מיני אגוזים וקטניות.

• עשב חיטה.

• מסחטת פירות קשים ומסחטה המותאמת לעלים ירוקים.

שפע מרכיבים וגיוון בשילובים, יבטיח לכם ספיגה טובה יותר של ערכי התזונה גבוהים ממספר מקורות. דרך נוספת לשמור על ערכי התזונה הגבוהים של הפירות והירקות היא על ידי שימוש במסחטת פירות קשים איכותית, אשר מונעת חימום וחמצון של ערכי הפרי ומאפשרת סחיטת מיץ מזוקק וצלול שכולו טעם ובריאות.

על ידי הכנסת סחיטת מיצים טבעיים כחלק משגרת החיים, אתם מבטיחים לעצמכם בריאות משולבת בהנאה, ללא מאמץ!

About ofirarie80

כדאי לבדוק גם את:

כיצד בוחרים גריל גז מומלץ

אם אתם אוהבים לאכול בשר וירקות אשר צלויים בדיוק במידה הנכונה, גריל גז הוא ללא ...