אוכל בריא

שייק הרבלייף – השייק המושלם לקיץ

עונת הקיץ מביאה עימה כמה שינויים משמעותיים באורחות החיים. אנו יוצאים יותר לים והבריכה וחושפים את גופנו לעיני אחרים, לכן רצוי לשמור יותר על החיטוב והמשקל. בנוסף, בקיץ אנו יותר צמאים ורוצים להרבות בנוזלים, ומצד שני מחפשים ארוחות יותר קלילות שאינן מכבידות על הבטן ומעייפות. לכן, שייקם של חברת הרבלייף מהווים פתרון מצוין לקיץ, בהיותם משלבים נוזלים, קלים על הבטן, עוזרים בשמירת הדיאטה עם כמות קטנה ומדודה של קלוריות, וגם נותנים לגוף את המרכיבים החיוניים לבריאות ולאנרגיה.

איך מכינים שייקים קיציים של הרבלייף

למעשה, שייק הרבלייף הוא הבסיס לתוכניות הדיאטה של החברה. מדובר בתוכניות מותאמות אישית לכל מתאמן ומתאמנת בהתאם לצרכים ולאורחות החיים, עם ליווי רצוף של אנשי מקצוע לאורך שמונה שבועות, שלאחריהם ניתן לבחור אם להמשיך בליווי או שלו. השייקים מהווים חלק אינטגראלי ובסיסי מערכת הדיאטה של התוכנית, כאשר כל מנת שייק מחליפה ארוחה אחת. יחד עם זאת, השייקים בהחלט מתאימים גם לאנשים רוצים לשמור אל אורח חיים בריא ועל משקלם, מחוץ לתוכנית של הרבלייף.

צילום: Freepik

מדובר בשייקים טעימים עם מרקם חלק וכיפי, המגיעים בשלל טעמים כמו תות, מלון, טרופי, וניל, קפוצ’ינו ועוד. גם אפשר לשלב אותם עם שלל ירקות, פירות ותבלינים בהחלט להעדפות אישיות. בכל מנה של השייק יש 18 גרם חלבון, 3 גרם סיבים תזונתיים, לא פחות מ- 20 ויטמינים ומינרלים, ומעט מאוד קלוריות המאפשרות לשמור על המשקל באופן מדוד.

את אבקת השייק אפשר לערבב עם מים ועם קוביות קרח, וגם עם חלב דל שומן או משקה סויה דל שומן לשמירה על הדיאטה. כאמור, גם אפשר להוסיף ירקות, פירות העונה ואחרים, תבלינים ואגוזים לפי הטעם והרצון. למשל, אפשר להוסיף לבלנדר אבקה של שייק הרבלייף בטעם וניל, ביחד עם כוס מיץ תפוזים סחוטים, חצי בננה, חצי גבעול של סלרי וכמה קוביות קרח. כמו כן, אפשר להכין שייק נהדר לבוקר עם שתי כפות של האבקה של הרבלייף בטעם תות, אליה מוסיפים לתוך הבלנדר קיווי, חצי תפוז סחוט, כמה קוביות קרח ושני תותים קפואים.

עוד דוגמא מצוין לקיץ היא שייק של הרבלייף בטעם וניל, אותו מערבבים בבלנדר ביחד עם חצי כפית ליים, כף של גבינה לבנה דלת שומן, שני עלי נענע ורבע כוס אבטיח חתוך. לשעות הערב אפשר להכין שייק על בסיס אבקה בטעם וניל עוגיות של הרבלייף, ביחד עם כוס חלב דל שומן, כמה אגוזי פקאן ובננה.

מאמרים קשורים

Close
Close