כללי

אירוע תוכן ואירוע חברה- איפה, כמה ולמה

כאשר מארגנים אירוע תוכן או אירוע חברה חשוב לכם שהכול יהיה מושלם ויתקתק כמו שעון. אירועים מסוג זה יש לתכנן לפרטי פרטים על מנת שלא יהיו הפתעות לא רצויות ולהבטיח גם שהאורחים באירוע ירגישו בנוח וגם שהאירוע מושקע ומכובד. בשנים האחרונות, הרבה מאוד חברות מארגנות אירוע חברה או השקות ולאירועים האלו יש השפעה גדולה על החברה בהמשך הדרך. חברות רבות בוחרות לערוך את האירועים שלהן במקומות פתוחים תחת כיפת השמיים ולהביא את החיבור בין הטבע לאדם באירועים שלהם.כאשר בוחרים מקום לאירוע בוחרים את האווירה שלו ואת האופי של האירוע. חשוב להתאים לאירוע שלכם את המיקום הנכון כדי שהאירוע יהיה לבלתי נשכח. כדי להבטיח אירוע שיתאים לציפיות שלכם, חשוב לתכננו בקפידה ולעבוד עם חברות ומתחמים איכותיים טמיוחדים המתמחים בהתאמה, תכנון הקמה ותפעול של ארועים עסקיים כגון כנסי בוקר, מסיבות, השקות, הדרכות, ישיבת הנהלה טקסי מצטיינים, ימי גיבוש ואירועי ערב.

כך גדלים הסיכויים שהאירוע גם יענה לציפיותיכם וגם יתן תמורה מלאה להשקעה בו.

אירוע חברה או אירוע תוכן- כל האפשרויות

כאשר מארגנים אירוע תוכן או אירוע חברה יש הרבה מאוד אופציות. סוג הכיבוד , הארוחה, האסטטיקה, האווירה, המסר וסגנון האירוע , גם הם חשובים מאוד וקיים מגוון גדול ביותר של סגנונות ואווירה אותם ניתן ליצור  באירוע במיוחד ובהתאמה לחברה ולתרבות הארגוני שלכם. מומלץ להקפיד גם על הפרטים שאולי נראים שוליים אבל רצוי מאוד שיהיו בכל אירוע כמו למשל  רשיון עסק וגישה לנכים. חשוב שתיהיה באירוע שלכם גישה נוחה וקלה גם לבעלי מוגבלויות כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאירוע בצורה המקסימאלית. גם נגישות השירותים חשובה שמתכננים אירוע תוכן או אירוע חברה. יש לקחת בחשבון את מגוון והאפשרויות ולחבר את מה שהכי מתאים עבורכם.

סולי סולה- אירועים בתפירה אישית

חברה סולי סולה מתמחה בהתאמת האירוע לחלומותיכם, והצוות המיומן מלווה אתכם לאורך תכנון וניהול האירוע. בסולי סולה מציעים לכם מגוון רחב של סוגי אירועים שניתן לתפור עבורכם, מאירוע מחוייט וקלאסי עם קבלת פנים על דק העץ רחב הידיים המשקיף אל נופי עמק חפר, ועד אירוע אלטרנטיבי עם מסיבה או הופעה. כל מה שנותר לכם הוא להתרווח בכסא ולהנות מהאיכות והרמה הגבוהה שאנחנו מציעים.  סולי סולה ידועה באיכות הקולינריה המובחרת הייחודית לה. המנות מופקות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, והתפריט מותכם לצרכיך. החברות הגדולות והמובילות במשק כמו קוקה קולה, מגדל, שטראוס, טבע, סלקום ועוד, כבר בחרו בנו כדי לקיים את אירועי החברה שלהם. אנו מציעים מגוון רחב של לוקיישנים לאירוע שלכם במרחבי המתחם הייחודי של בית הראשונים, והכול בתאם לסוג האירוע.

מתחם בית הראשונים ממוקם בסמוך לעורקי התנועה המרכזיים בישראל, וקל להגיע אליו מכל כיוון. כמובן שהקרבה לים גם היא מסייעת להביא את האנרגיה הנכונה לאירוע. בין אם מדובר ביום הדרכה, כנס חברה, אירוע לעובדים או השקה ראשונה, יש בסולי סולה שורה של אנשי מקצוע: מעצבות יוצאות דופן, ואנשי תאורה וידאו וסאונד אשר יעניקו ליווי ותמיכה לכל צרכיך  משלב ההזמנה ועד תום האירוע.  אנחנו נהיה שם עבורכם על מנת לספק לכם את האירוע המושלם שהעובדים והמנהלים לא יפסיקו לדבר עליו.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק שלנו: סולי סולה – אירועי תוכן ואמנות בטבע

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Check Also
Close
Close
Close