אוכל

כריכים לכל מטרה

יש אשר אומרים סנדוויץ’ ויש אשר אומרים כריך, בסופו של דבר זה אותו הדבר וזה טעים. פעם כריכים היו בעיקר פרוסת לחם עם שוקולד שהילדים לקחו לבית הספר. היום יש כריכים לכל מטרה ורמת המורכבות שלהם היא הרבה יותר מפרוסת לחם עם שוקולד.

ישנם כריכים לכל מטרה מסוגים שונים וחלקם גם לפי טרנדים תזונתיים שונים ומותאמים לאנשים בעלי אלרגיות. אין מה שיכול להתחרות בכריך טוב, זוהי פשוט הארוחה האולטימטיבית לקחת אתנו לדרך, ללימודים או למקום העבודה. הכריך פשוט מכיל ארוחה ניידת טעימה ומשביעה אשר ארוזה בצורה המאפשרת לכל אחד לאכול אותו ללא צורך בסכום או צלחות. ניתן לקחת פסק זמן של כמה דקות ולאכול כריך טעים.

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, כל אחד אוהב את הכריך שלו. אך מה שחשוב בכל סוג של כריך ויש להקפיד עליו מאוד הוא טריות המוצרים. כריך לא טרי מאבד מטעמו ויותר מזה הופך להיות מסוכן. כאשר חומרי הגלם ישנם מתפתחות בהן בקטריות ועובשים אשר הופכים אותם לסכנה לבריאות.

מסיבה זו יש לשים לב למה אנחנו מכניסים לפה. כריך הוא אוכל טוב ומומלץ אבל חייבים לוודא שהוא מגיע ממקור אמין אשר שומר על הסטנדרטים המקובלים בשוק המזון ונמצא תחת פיקוח. נקודה שנייה באותו ההקשר היא תנאי האחסון של הכריך הם חשובים מאוד. כריך טרי שהכינו אותו לפני מספר שעות אך לא אוחסן בתנאים נאותים גם יכול להוות סכנה לבריאות, בעיקר בקיץ הישראלי. אם מקפידים על כללים אלו ניתן ליהנות מכריכים בריאים וטעימים לכל מטרה.

אנשים רבים לוקחים איתם כריך למקומות העבודה או קונים כריך בהפסקת הצהריים. יש לכך סיבות רבות: הכריך הוא טעים, מזין, נוח לאכול אותו גם אם לא יושבים בחדר אוכל או מסעדה מסודרת, אין צורך בחימום (למרות שלפעמים זה מוסיף המון) והוא אפילו פתרון זול. ניתן להשיג כריכים בסוגים רבים של לחמים ולחמניות, מלחם מחיטה מלאה ועד כריכים ללא גלוטן, הכול יש. הכריכים מגיעים עם מגוון ממרחים, סלטים ותוספות; כל אחד לפי הטעם שלו. יש סנדוויצ’ים צמחוניים המכילים מנות בשריות, כמו נקניקים מסוגים שונים ויש כריכים צמחוניים למי שלא אוכל בשר.

ולסיום ברצוני להזכירכם שכריכים הם לא רק ארוחה אישית מהירה למשרד אלא גם הרבה מעבר לזה. כריכים יכולים להיות פתרון מעולה לאירוח קליל. יש ביקוש רב לכריכים באירועי יום של חברות המציעות כריכים טעמים לעובדים ולאורחים, קייטנות ואפילו משפחות המקיימות אירועים בשטח.

Tags

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Check Also
Close
Close
Close