קייטרינג

קייטרינג לאזכרה – איך מזמינים שירות קייטרינג לשבעה או אזכרה?

על פי המסורת היהודית, בתום השבעה נהוג לעלות לקבר, ולאחר מכן לערוך תפילות ולערוך ארוחה גדולה. ישנן משפחות הנוהגות לארגן ארוחה מדי שנה, אחרי שעולים לקבר ועורכים אזכרה.

במקרים רבים, משפחות מעדיפות להזמין שירותי קייטרינג לאזכרה ולא לבשל ולארגן את הארוחה לבד. כך גם נהוג בעת השבעה. במקום שהאורחים ידאגו להכין ארוחות לאבלים, מעדיפים להזמין שירות קייטרינג לשבעה. בפרט אם יש צפי לכמות גדולה של אורחים אשר אמורים להגיע.

מי שמחפש היום שירות מסוג זה לא יתקשה למצוא, למשל קייטרינג לאזכרה – ביג מאמא קייטרינג מציעים תפריטים עשירים ומגוונים, הכוללים סלטים, בשרים, דגים ומנות אחרות אשר מזכירות אוכל ביתי, כפי שנהוג ונכון להגיש בעת אזכרה. כמו כן אפשר להזמין מהם שירותי קייטרינג לשבעה. דברים שיכולים להגיש לאורחים המגיעים למקום וכמובן גם לבני המשפחה האבלים.

היתרונות של הזמנת של שירותי קייטרינג לשבעה או אזכרה?

היתרון הבולט של הזמנת שירותי קייטרינג לשבעה וכמובן גם במקרה של שירותי קייטרינג לאזכרה, הוא שכך בני המשפחה, החברים, המכרים, לא צריכים להתעסק בבישולים, לא צריכים לארגן דבר, אלא יכולים להתפנות באופן מלא לאבל שלהם, לניחומים ולהיות לצד בני המשפחה והחברים האבלים. הם לא צריכים להתעסק ברכישת מרכיבים המיועדים להכנת הארוחה או בכל דבר אחר שקשור אליה.

כל מה שעליהם לעשות, זה ליצור קשר עם צוות החברה, להסביר מה בדיוק הם מחפשים, מה הם צריכים, והחברה תדאג להכין להם תפריט עשיר ומגוון שיכול להתאים לצרכים שלהם. חשוב לציין, יש משמעות לכך שפונים עבור שירות קייטרינג לאזכרה – ביג מאמא קייטרינג, שכן החברה יודעת לספק תפריט עשיר במנות עם אוכל ביתי, אוכל הכולל בתוכו את כל מרכיבי המזון הרלוונטיים, וכן דברים שכל אחד ואחת אוהבים. כמו כן, החברה מספקת אוכל כשר שכולם יכולים ליהנות ממנו.

מה אפשר להזמין עבור קייטרינג לאזכרה או קייטרינג לשבעה?

בשביל להזמין שירות קייטרינג לאזכרה או שבעה, יש לקבוע מראש מה בדיוק מחפשים. כמה מנות עיקריות לכל אורח, כמה סלטים, תוספות וכדומה. בעיקרון, נהוג להזמין תפריט הכולל בתוכו מנה עיקרית מתוך 2 לבחירה, פלוס סלטים מסוגים שונים וכן 2-3 אופציות לתוספות לצד המנה העיקרית. כל אלה אמורים להרכיב ארוחה שלמה.

אפשר לצמצם או להגדיל את הכמויות בהתאם לצורך. צריך לקחת בחשבון עבור כמה אנשים מזמינים את השירות, מה העלויות וכמובן עד כמה זה יכול להתאים מבחינה לוגיסטית בתנאי המקום. אפשר לשלב בין דוגמאות שונות של מנות עיקריות או מנות אחרות, בשביל לייצר לאורחים גיוון יותר משמעותי.

המטרה היא שהתפריט ישביע אותם וכן שהם לא יצטרכו להתעסק בעניינים שקשורים לבישול, ארגון וכל שאר הדברים שקשורים לכך. אז הם יוכלו להתפנות בצורה אמיתית לאבל שלהם.

 

מאמרים קשורים

Close
Close