כלליקייטרינג בשרי

טיפים להזמנת קייטרינג לחתונה

בעוד שבמקומות רבים הקייטרינג הוא חלק הכלול בתוך הזמנת האולם, ישנם מקומות שמאפשרים הזמנה נפרדת של אוכל לחתונה. בחלק מהמקרים הזוגות בוחרים מקומות לא קונבנציונליים לאירועים כמו למשל חתונה ביתית או חתונה בטבע, ואז הם חייבים לאתר חברה איכותית המספקת שירות מקצועי. רגע לפני שאתם לוקחים החלטה סופית –  להלן כמה טיפים שכדאי לדעת על השירות.

נגישות

כאשר מדובר על אירוע בטבע, אין הכוונה רק לנגישות נכים, אלא נוחות נגישות כללית. החלטתם לעשות את החתונה באזור שדות כי שם התרחש אחד הדייטים שלכם. נהדר! אבל עליכם לדאוג שיש נגישות למקום ולא רק לבקש את רשותו של בעל השטח. חברות קייטרינג בשרי מגיעות עם כלי רכב מסחריים ואם לא תהיה נגישות קלה למקום, אתם תהיו בבעיה.

טעימות

חשוב מאוד להגיע מוכנים לשלב הטעימות כך שלא תפספסו אף מנה. רצוי להזמין שירות שמאפשר לכם לבטל את הזמנת הקייטרינג אם בשלב הטעימות הגעתם למסכנה שהאוכל לא מקובל עליכם. יש אולמות שאפשר לעשות את  ההסדר גם אם הטעימות מתקיימות חודשיים לפני האירוע. הרי אוכל שהוא לא לטעמכם יהרוס לכם את מצב הרוח. כאמור, חשוב להגיע מוכנים לשלב הזה. הגיעו רעבים וקחו טעימות קלות מכל דבר. אחרת, די מהר תשבעו כך שיגמר לכם המקום הרבה לפני שלב הטעימות.

אופן ההגשה

במקרים רבים קיימות 3 אופציות להגשת האוכל:

  1. מזנונים – כל אורח לוקח את האוכל לעצמו.
  2. עם מלצרים לשולחן– כמו במסעדה, המלצרים דואגים להגיש את האוכל לאורחים.
  3. מגשי אירוח – שילוב בין 2 השיטות. המלצרים מגישים את האוכל במגש מחומם למרכז השולחן, וכל אחד לוקח לעצמו את המנה הרצויה.

 

חשוב מאוד להתאים את שיטת ההגשה למקום ולכמות האורחים. למשל הגשה במזנונים לא תתאים לאירוע שבו יש מעל 350 אורחים. מדוע? כי אז התורים יהיו ארוכים וזה ממש לא נעים. קחו בחשבון שלפעמים אפשר להוזיל את עלות השירות באלפי שקלים. ישנם חברות קייטרינג המציעות הנחה של 10-20 ₪ למנה בתנאי שבוחרים את שיטת ההגשה במזנונים. במקביל ישנם חברות הסעדה שאין כל הבדל במחיר בין שיטות ההגשה.

מאמרים קשורים

Close
Close