אוכלכלליקינוחים

כדורי שוקולד הם הקינוח המושלם

אימהות, אבות, סבים, סבתות, זוגות, רווקים ובעצם כל אחד ואחת מאיתנו, זקוקים לקינוח מהיר וטעים, בין אם מדובר בסבתא שרוצה לפנק את הנכדים לבין אבא שהמטבח אינו המקום החביב עליו אבל על ילדיו כן ומאוד. בשורות הבאות, נציג את כדורי השוקולד כקינוח האולטימטיבי עבור כולם. הוציאו את כל הפרודוקטים מהמקרר והארון והמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

כדורי השוקולד – כרטיס ביקור

קינוח כדורי השוקולד מלווה כל אחד ואחת מאיתנו כבר מגיל הקטנות. מרבית האנשים, יכולים לפשפש בזיכרונם ולהיזכר לפחות בפעם אחת (אם לא הרבה יותר) בה הכינו יחד עם אמא או עם הגננת את אותם כדורי שוקולד טעימים ואף ליקקו את הקערה בסוף. הסיבות לכך הן רבות אך הגדולה בעיקר מביניהן היא העובדה שמדובר במתכון קצר, קל להכנה, מתאים להכנה עם ילדים, אינו עולה הרבה וטעים ביותר. יכולות האלתור במהלך ההכנה הן רבות ומאפשרות חופש פעולה ומרווח טעויות, גם ל “קונדיטור” החדש והלא מנוסה. למעשה, כדורים אלו זכו לא פעם לכינוי הקינוח המושלם עבור כל בית ובמרבית הקונדיטוריות נמצא סוגי כדורים שונים ולאו דווקא בעלויות נמוכות.

כדור השוקולד יכול להגיע במגוון צורות ועל מנת להמחיש זאת נציג שני מתכונים שונים כאשר השוני ביניהם הוא אחד המרכיבים העיקריים ביותר והוא הביסקוויטים. קיימות שתי “אסכולות” להכנת הכדורים. האחת; עושה שימוש בשוקולד כמרכיב היחידי ולעיתים תוסיף גם עיטור חיצוני כדוגמת קוקוס או סוכריות צבעוניות אך בעת הנגיסה בכדור, ייהנה הנוגס משוקולד טעים. ואילו האסכולה השנייה; תרקח את כדורי השוקולד ובתוכם תפורר ביסקוויטים על מנת לאפשר קרנצ’יות השמורה לביסקוויטים בלבד וטעם טעים ביותר תודות לשילוב שני המרכיבים השולטים: השוקולד והביסקוויטים. גם אסכולה זו לבטח תעטר את הכדור בקוקוס או סוכריות צבעוניות.

ההכרעה בין שתי האסכולות היא קשה עד בלתי אפשרית ולכן אין אנו נכנסים לאיזה כדור יותר טעים וזה מעבר לעובדה שעל טעם וריח אין להתווכח. יחד עם זאת, הטיפ שלנו הוא להכין כמה כדורים מכל אסכולה ולתת לבלוטות הטעם שלכם ושל כל הטועמים, להכריע בשאלה. זכרו, חופש הפעולה הוא רחב מאוד ולכן הרגישו חופשי לנסות ולהתנסות בכל התוספות שעולות בדמיונכם.

לסיכום, אם חשקה נפשכם, ואין הסיבה מדוע משנה, בקינוח מושלם, קל וכייפי להכנה, כדורי שוקולד הוא הקינוח המושלם. זמן ההכנה קצר והטעם גדול, גם עבור הילדים הקטנים והגדולים ביותר. אמצו את המתכון הטעים ביותר שלכם ודאגו שתמיד יחכה כדור שוקולד בהישג יד.

Tags

מאמרים קשורים

Close
Close