כללי

אפשרויות מעניינות לכריכים בשריים לצהריים

הפסקת האוכל בעבודה נחוצה ביותר למנוחה וצבירת האנרגיות, וכדי ליהנות מרגעים אלו אנו מבקשים אוכל טעים שיסב לנו הנאה. אז אם אתם מכינים כריך לעבודה ומעוניינים לגוון את התפריט השבועי שלכם עם כריכים בשריים מעניינים לצהריים, לפניכם שלושה רעיונות להכנת כריך עם סלמי פפרוני, כריך עם פסטרמה דק דק ועוד.

כריך רובן בסגנון ניו יורקי 

חולמים ליהנות מכריך בשרי מוגזם במיוחד? כריך רובן בסגנון ניו יורקי הינו כריך מושחת מלחם מלא והרבה סוגי חלבון. להכנתו, קחו שתי פרוסות של לחם מלא שאהוב עליכם, בין אם כוסמת או חיטה. כעת, על מחבת חמה צרבו סוגים שונים של נקניקים כמו פסטרמה חזה אווז, פסטרמה כתף בקר, סלמי פפרוני או קורנביף. על פרוסות הלחם מרחו חרדל ואריסה, הניחו את פרוסות הנקניקים הצרובים, והוסיפו לכך רצועות של מלפפון חמוץ, עלי חסה ופרוסות של עגבנייה. את כל הכבודה הזו עטפו בנייר בכדי למנוע מהכריך מלהתפרק. לשחיתות מושלמת תוכלו בעת האכילה להכניס פנימה תפוצ’יפס.

כריך בשרי בסגנון תאילנדי

מתאים לכם לאכול כריך בשרי בטעם קצת שונה? אולי תרצו לנסות להכין כריך בסגנון תאילנדי. להכנת כריך בשרי בטעם של המזרח הקפיצו במחבת משומנת קלות רצועות דקות של בצל בינוני, ואחרי שהן מעט משחימות הוסיפו למחבת רצועות של פסטרמה חזה אווז והקפיצו אותן קלות, הוסיפו כשתי כפות של רוטב ברביקיו והמשיכו להקפיץ את הכל שתי דקות נוספות.

כעת, להרכבת הכריך קחו לחמנייה טרייה ונימוחה, מרחו משני צדדיה מיונז וסדרו על צד אחד את רצועות העוף, מעליהן את רצועות הבצל המוקפצות, ופרוסות דקות של עגבנייה ועלי חסה שטופים. על כל זאת צקו מעט שמן זית ותבלו בפלפל שחור ומלח.

כריך טוסט בשרי מהיר וטעים במיוחד

אוהבים כריכי טוסט חמימים? להכנת כריך טוסט קחו ג’באטה טרייה ופתחו אותה לשניים. על פרוסות הכריך מרחו מגוון רטבים שאתם אוהבים בטוסט, כמו מיונז, חרדל, פסטו, קטשופ או רוטב צ’ילי מתוק. כעת, על אחד מצידי כריך הניחו חמש פרוסות של פסטרמה דק דק ושל נקניק כתף בקר, והוסיפו כמה רצועות של בצל ופרוסות עגבנייה. סגרו היטב את הכריך והכניסו עם נייר אפייה לטוסטר למשך כחמש דקות עד לקבלת כריך טוסט מושלם. אם אתם רוצים ליהנות מטוסט חם, תוכלו להכין את הכריך, לעטוף אותו היטב ולשים אותו לפני אכילתו בטוסטר שבמקום העבודה.

 

Tags

מאמרים קשורים

Close
Close