אוכלכללי

סבסוד ארוחות לעובדים עם כרטיס אוכל

מחקרים רבים מוכיחים שעובדים מאושרים ומרוצים יותר, יהיו עובדים טובים יותר ששואפים לעמוד ביעדים ולתת יותר מעצמם למען החברה. עובדים מרוצים יסייעו לעמיתיהם, יעמדו ביעדים ויותר מכך – ודאי תופתעו לשמוע שישנו קשר בין עובדים מרוצים ובין בריאותם. לא בכדי שחברות רבות החלו לפעול על מנת לסייע לעובדים לשמור על בריאותם, והחלו להטמיע כרטיסי אוכל במטרה לעודד את העובדים לאכול נכון ומאוזן, להתנתק מעט מהמסכים, ועוד.

סבסוד ארוחות לעובדים עם כרטיס אוכל הוא רק דרך אחת להפוך אותם למרוצים יותר

כל מעסיק מעוניין להפוך את העובדים שלו למרוצים ושבעי רצון. כפי שכבר ודאי הבנתם, תן ביס הוא רק דרך אחת לעשות זאת. ואמנם כדאי לדעת שמדובר באחת הדרכים היעילות ביותר מכיוון שהיא אוצרת בתוכה כל כך הרבה אכפתיות, השקעה ומחשבה בעובדים. דרכים נוספות לעשות זאת הן לדוגמא:

  • תנו להם משמעות ותחושת שייכות – כל אחד מעוניין להרגיש שהוא חלק ממטרה אחת גדולה ונעלה. תחושת השייכות מניעה את האדם להשקיע ולתת מעצמו יותר. אין דבר מאחד ומאגד יותר מהצלחה שמושגת כתוצאה מעבודת צוות.
  • הזדמנות להצליח ולהתפתח בחברה – אחד הגורמים שמובילים לתחושת דיכאון וחוסר שביעות רצון בקרב עובדים היא התחושה שהם צועדים במקום ולא מתקדמים. הגשמה מקצועית וצמיחה אישית הפכו לדרישה עיקרית ממקום העבודה.
  • תגידו להם תודה – הם עובדים קשה, מקום העבודה הופך להיות הבית השני בו רבים מבלים יותר זמן מאשר בביתם הפרטי. אל תשכחו להודות להם מידי פעם ולהעריך אותם על כל העבודה הקשה שלהם.

עובד שבע הוא עובד מרוצה

אם הגעתם עד כאן, ודאי כבר הבנתם את המשמעות האדירה של הטמעת תן ביס בחברה שלכם. זה הזמן ליצור קשר ולשמוע עוד על הכרטיס שישמור על העובדים שלכם בריאים, שבעים ומרוצים. ככל שאתם תעניקו להם יותר, הם יתנו לכם בחזרה. זכרו כי מקום עבודה שמצליח לשמור על העובדים שלו, יצבור בסופו של דבר מוניטין חיובי לכאן ולכאן. נו, כבר הצלחנו לשכנע אתכם שזה יעשה לכם רק טוב? הצטרפו למשפחה!  

מאמרים קשורים

Close
Close