כלליסדנאות בישולקורס בישול

סדנאות גיבוש לחברות

הלכידות החברתית ואיכות האינטראקציות הבין-אישיות במקום העבודה משפיעות במידה רבה על רווחיות העסק או תפקודו התקין של הארגון.

בהתאם השקעה בגיבוש צוות עובדים, מחלקה או אפילו החברה כולה, הינה השקעה משתלמת מאוד, ולצד הביקוש ישנו גם היצע נרחב למדי של סדנאות גיבוש לחברות.

אחת האופציות היותר מוצלחות של סדנת גיבוש לחברות היא זו הקולינרית, כלומר יום או ערב שבו קבוצת עובדים יבצעו פעילויות שונות סביב הכנת אוכל ובסופן כמובן ארוחה מפנקת.

תחרות או שיתוף פעולה?

מטרתה של סדנת גיבוש לחברות היא ללמד את העובדים את חשיבותו של שיתוף הפעולה וגם איך לעשות זאת בדרך הטובה ביותר.

ישנן 2 דרכים להגיע למטרה רצויה זו: דרך תחרויות בין קבוצות עובדים שונות, כשבתוך כל קבוצה נדרש שיתוף פעולה על-מנת לזכות בתחרות, ודרך שיתוף פעולה בין כל חברי הקבוצה שמגיעה לסדנא.

על-מנת לבחור את אופי הסדנא המתאים ביותר לחברה שלכם, מומלץ להגיע אל מקום שכבר צבר ניסיון נרחב בסדנאות גיבוש מכל הסוגים.

סדנאות גיבוש לחברות שהן גם חגיגה לחוש הטעם

כאמור הסוג המוצלח ביותר של סדנאות גיבוש לחברות הוא זה שמפעיל את בלוטות הטעם ואיתן את כל החושים.

סיבה אחת לכך היא שאנחנו חיים בעידן של שפע, ובמסגרתו אוכל הפך מצורך קיומי למקור לעונג (ושפים הפכו לסלבריטאים) – עובדי החברה שלכם, שירכשו מיומנויות בישול ואפייה תוך כדי הגיבוש, יוכלו להרשים את חבריהם ומכריהם ולשפר את החוויות הקולינריות שלהם בכל יום, ומן הסתם יהיו אסירי תודה על כך, מה שיבוא לידי ביטוי במחויבות גבוהה יותר לחברה.

סיבה שנייה היא שבמסגרת סדנת גיבוש לעובדים שכוללת מאכלים, נוצרת מיד אווירה חיובית במיוחד שמאפשרת למידה וגיבוש בתנאים אופטימליים.

מה על השולחן?

ישנו מגוון רחב של סדנאות גיבוש לחברות שכוללות הכנת אוכל, וניתן להתאים את התפריט ואת המאכלים שמכינים בהתאם להעדפות העובדים השונים.

בפרט ניתן לבחור בין סדנאות שכוללות בשר, סדנאות חלביות, סדנאות לטבעונים או לקבוצת עובדים שרוצה ללמוד כיצד להכין מזון שלא כולל רכיבים מן החי, סדנאות שמתאימות גם לבעלי אלרגיות ורגישויות שונות, ועוד.

Tags

מאמרים קשורים

Close
Close