מסעדות בשר

שלוש מסעדות הבשרים הטובות ביותר באילת

יורדים לאילת לחופשה רומנטית או משפחתית? הנה הצעה שלא כדאי לכם לסרב לה: במקום לעמוד בתור בבופה של המלון או במזנון של הבריכה, למה שלא תתפנקו בארוחה משובחת באיזו מסעדה טובה? אבל לא סתם מסעדה טובה – לפי הבדיקה שלנו, יש מסעדות מומלצות באילת שרק בשבילן שווה לנסוע את כל כביש הערבה. הנה השלוש הטובות שבהן, והפעם בקטגוריית הבשרים:

ברזיל הקטנה

מסעדת הבשרים המפורסמת ממוקמת במרחק מה מן האיזור התיירותי, מה שהופך את הישיבה במסעדה לנעימה ושקטה במיוחד. הבשר נעשה באיכות גבוהה, וכך גם השירות והאווירה הכללית במקום.

למנה ראשונה מומלץ ללכת על הפוקצ’ה הביתית המלווה בממרח פסטו וממרח עגבניות מיובשות, או על הקרפצ’יו העשוי בשר בקר טרי ומתובל ברוטב בלסמי, נגיעות מלח ופלפל ופרמזן מגורר המוגש עם צלפים, קונפי שום וטוסטים זעירים.

למנה עיקרית מומלץ ללכת, כמובן, על השיפוד הרץ המפורסם: בכל מספר דקות מגיע לשולחנכם מלצר עם שיפוד ועליו בשר משובח, אחד מתוך עשרה סוגים שונים. המלצר חותך את הבשר ישירות אל הצלחת, ואתם מוזמנים לאכול כפי יכולתכם. כך הוא חוזר שוב ושוב, עם סוגי בשר שונים, ולא מפסיק עד שתאמרו לו לעצור.

תרשיש 9

ממשיכים בתאוות הבשרים ועוברים אל תרשיש 9, הממוקמת בחזיתו של מלון קיסר הותיק ומציעה תפריט מזרחי כשר. זוהי למעשה שיפודיה של פעם בשינוי אדרת, והעובדה שניתן לצפות באנשי המטבח מכינים את הבשר תוך כדי ישיבה במסעדה רק תורמת לאווירה הנעימה שבמקום.

למנה ראשונה תקבלו שלל סוגי סלטים ולחמים, אליהם כדאי לצרף חציל קלוי עם טחינה, חומוס, שמן זית ופטרוזיליה. למנה עיקרית כדאי לבחור בצלעות הטלה או בפרגית בעשבי תיבול.

במבו גריל

אוקיי, במבו גריל לא נמצאת באילת אלא ליד מושב עין יהב, אבל האוכל שווה את הנסיעה. ואם נדמה שמסעדה בלב המדבר תהיה שוממת, דעו שכדאי להזמין מקומות מראש או שאתם עלולים לגלות שאין מקום.

מדובר במסעדה יפהפיה, עשויה עץ ומוקפת גינה, שהישיבה בה אפופה שלווה ורוגע. המקום אינו כשר, ומציע בשר ודגים על הגריל.

למנה ראשונה מומלץ לבחור בחציל בטחינה, וליהנות לא רק מהטעם אלא גם מהידיעה שהוא גדל ממש באיזור הערבה. למנה עיקרית כדאי לבחור בפילה סלמון עם קרם פלפלים ותפוחי אדמה, או בצלעות בשר לבן בנוסח אמריקאי, הנצלות כשעה וחצי בתנור ומוגשות עם תפוחי אדמה ורוטב ברביקיו אמריקאי.

Close
Close