עם היציאה ממשבר הקורונה בישראל גריל מאסטר מבשלת לכם חוויית בילוי קצת אחרת

נראה שנגיף הקורונה מתחיל לאבד את האחיזה שלו בישראל, וזו בשורה משמחת לאין שיעור, אך מה שבאמת יכול להחזיר את העם שלנו לשפיות זה מפגשים עם האנשים הכי אהובים שלא יכולנו להתראות איתם במהלך השנה האחרונה.

עכשיו סוף סוף אפשר לצאת ולנשום, לטייל בצוותא וליהנות מהטבע והאוויר הפתוח, להיפגש עם כל החברים והמשפחה שלא ראינו כל השנה החולפת וליהנות כמו שרק הישראלים יודעים – עם הרבה חום, שמחה ואוכל נפלא.

תרבות הבישול התפתחה, ובגריל מאסטר פיתחו סדנאות וקונספט חדש

אם נבחן את יתרונות השנה החולפת, אין שום ספק שתרבות בישול החצר התרחבה, ועל כך יעידו היקפי המכירות של גריל מאסטר שמצליחה לגדול בהתמדה על אף האתגרים העסקיים שפקדו את עולם העסקים. האנשים היו סגורים בבתים, ולא נותר להם אלא להתנחם במזון, ומי שניצל זאת לטובה, הצליח להניב מזה התפתחות אישית והנאה.

הישראלים תמיד אהבו, והם עדיין נהנים יותר מכל לארח, ומבחינת הישראלי הממוצע, בילוי טוב שווה אוכל טוב. מסיבה זו הנפשות הפועלות בגריל מאסטר החליטו לנצל את השנה האחרונה כדי להפיק עבור הקהל הרחב סדנאות גרילים, סדנאות טאבון וסדנאות עישון, שיהפכו כל מפגש ברביקיו קטן לחגיגה קולינרית של ממש. הידיעה, שתכף כולם חוזרים לשגרה וההבנה שכולם יהיו צמאים לחוויות חדשות הולידו את הרעיון, ליצור סדנאות שיעזרו ללקוחות החברה להפיק את המיטב מהמוצרים והמכשירים שהם רוכשים כאן.

מסתבר, שכל ישראלי שמבשל חולם להיות מאסטר שף, ועם המכשירים החדשניים בתחום בישול החצר כל מה שצריך לדעת זה איך לטפל נכון במזון. הפונקציונליות והעיצוב של המכשירים המשווקים על ידי גריל מאסטר הופכים את העבודה לפשוטה, חסכונית ונעימה, והטעמים משובחים להפליא, מה שמבטיח חוויית אירוח ובילוי קלילה, טעימה ומהנה.

כדי לאפשר לקהל להיווכח עד כמה זה יכול להיות מדהים, גריל מאסטר מזמינה את הקהל הרחב לערבי טעימות, אשר במסגרתם ניתן להכיר את המכשירים השונים שהיא משווקת, לבחון את אופן התפעול והפעולה שלהם, להתרשם מהעיצובים ומגוון האפשרויות הרחב וליהנות מחברה טובה וחוויה מעוררת חושים.

מה תוכלו לרכוש כאן?

גריל מאסטר משווקת של המותגים הגדולים והמובילים בארץ ובעולם בתחום בישול החצר. כאן תמצאו גרילים של Coleman ו- Everdure, מעשנות של KAMADO JOE ו- CAMP CHEF, מטבחי חוץ ויחידות למטבחי חוץ מבית Caesar ו- Z GRILLS ועוד.

כל המותגים שמשווקים על ידי חברת גריל מאסטר מוכרים בזכות איכות המוצרים שלהם, האמינות והעמידה במבחן הזמן. הם מתאפיינים בפונקציונליות גבוהה, עיצובים מודרניים והפעלה מאוד ידידותית למשתמש.

באתר החברה תמצאו שפע של מתכונים, שיבטיחו שתנצלו את המכשירים הללו באופן מיטבי ותפיקו מהם הנאה רבה.

אז עכשיו, שאפשר לצאת ולהיפגש, למה שלא תעשו משהו טוב בשביל עצמכם? עונת הסדנאות נפתחה, והביקוש הולך וגדל. שריינו לעצמכם מקומות והדליקו את הלהבות. הולך להיות כאן אש.

avihai

Share
Published by
avihai

Recent Posts

שייט רומנטי על יאכטה שנסחפת בסיפור אהבה

בעולם שבו הזמן כאילו עמד מלכת והאוקיינוס פגש את השמים באופק, שני לבבות יצאו למסע…

3 שבועות ago

ללמוד להתחיל לבשל: טיפים למתחילים

הבישול הוא מיומנות חשובה ומהנה שיכולה להועיל לכל אחד. בין אם אתם רוצים לחסוך כסף…

2 חודשים ago

לברזל יש תפקיד מכריע בשמירה על הבריאות ותחושת הרווחה הכללית שלנו. כמינרל חיוני, הוא אחראי…

2 חודשים ago

כך תכינו ארוחה מהירה ומזינה מבלי להתפשר על הטעם

מצרכים להכנת רוטב לקציצות   כאמור, להכנת ארוחה טעימה ומזינה מקציצות מוכנות של עוף טוב,…

2 חודשים ago

אוכל מוכן לשבת – מי שטורח במהלך השבוע, נח בשבת…

לא מעט ישראלים נהנים מהחוויה של בישול במהלך השבוע, לקראת ארוחת שישי או שבת. הם…

3 חודשים ago

קייטרינג לאזכרה – איך מזמינים שירות קייטרינג לשבעה או אזכרה?

במקרים רבים, משפחות מעדיפות להזמין שירותי קייטרינג לאזכרה ולא לבשל ולארגן את הארוחה לבד. כך…

3 חודשים ago