יין

הסוד לשילוב בין סוג היין לסוג המזון בארוחה

שילוב בין סוג המזון שאוכלים לבין סוג היין ששותים זו תורה שלמה בפני עצמה. בין אם אתם מתכננים לארח את החברים הקרובים ובין אם אתם סתם מתכננים לשבת לארוחת ערב עם החברים או המשפחה במסעדה, בוודאי תרצו לוודא שאתם בוחרים לשלב נכון בין היין שאתם שותים לבין האוכל שאתם אוכלים. המאמר הזה עשוי לעזור לכם במקרה הזה.

אפשר לומר שאם אתם שואפים לשלב בצורה נכונה בין האוכל שאתם אוכלים לבין היין שאתם שותים, אז יהיה כדאי לכם ליישם את הטיפים שנחלק לאורך המאמר, וזאת לצד העלאת רעיונות משלכם, שכן אנו סבורים שגם לכם יש רעיונות לשילובים מעניינים שעשויים להתברר כלא רעים בכלל. אם לא תנסו לעולם לא תדעו – מה שבטוח במהלך קורס יין לומדים את כל הסודות שבדיוק עליהם אנו מדברים.

  • יין אדום עם בשר – מדובר בשילוב קלאסי. כמובן שאם מדובר בבשר מעושן או עם תיבול חזק, השילוב בין יין אדום לבשר יכול להשתנות, כך שיהיה כדאי לכם לטעום בעצמכם ולדעת טוב יותר.
  • יין לבן עם דגים – אם אתם הולכים לאכול דגים בקרוב, יהיה כדאי לכם לשקול שילוב של יין לבן עם דגים. זהו שילוב שנחשב לעתיק יומין ותמיד נחשב לבחירה מעולה.
  • יינות יבשים לקראת אכילה של מתוקים – אם אתם רוצים להעצים את הטעם של מתוקים שאתם הולכים לאכול, אז כדאי לכם לדעת שאם תבחרו לשתות יין יבש לפני, הטעמים יועצמו ותהיה לכם חגיגה שלמה בפה.

מאכלים עשירים בטעמים ומתובלים – יינות פירותיים

אם אתם רוצים ליהנות משילוב מוצלח בין מאכלים שמתובלים היטב, כמו מאכלים מלוחים ומעושנים למשל, אז יהיה כדאי לכם לבחור ביינות שמבוססים על פירות. השילוב הזה נחשב ליוצא מן הכלל. נמליץ גם לשים לב שאתם בוחרים ביין פירותי עם אחוז אלכוהול נמוך, שכן כך השילוב עשוי להיות טוב יותר.

כמובן שאיכות האלכוהול שאתם בוחרים לשתות גם היא תשפיע בצורה ניכרת על השילוב בין הטעמים השונים, כך שאם אתם רוצים להשקיע בעצמכם, כמובן שיהיה כדאי לכם להשקיע סכום כספי נוסף על יין בוטיק שמיוצר במקום שאתם יכולים לסמוך עליו. זה יכול לעשות הבדל של ממש בטעמים וזה ללא ספק יכול לשנות את החוויה שלכם כליל.

טעימת התבשיל לפני גמר הכנתו עם יין

דרך נהדרת לדעת אם השילוב בין סוג היין שיש לכם לבין התבשיל יהיה טוב זה פשוט לשתות את היין ביחד עם התבשיל, קצת לפני גמר הכנתו. זה יעניק לכם אינדיקציה לגבי ההתאמה והאם יהיה כדאי לכם לערוך שינויים בארוחה.

בכל פעם שאתם בוחרים להכין תבשיל ולשלב אותו עם יין, פשוט תוודאו שאתם בוחרים לעשות טעימות לעתים קרובות, שכן רק כך אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם לא טועים בין השילובים.

הכול עניין של טעם אישי

חשוב להבין שטווחי המחירים של היינות השונים יכולים להשתנות משמעותית, וכך גם השנה שבה הם יוצרו, אחוז האלכוהול ושיטת ההכנה. כך שעליכם לשאול את עצמכם מהם הטעמים האהובים עליכם וכך להחליט בעצמכם אילו שילובים אתם מעדיפים בסופו של דבר. הרי אף אחד לא יכול לקבוע לכם איזה שילוב יהיה מוצלח יותר לטעם האישי שלכם.

בכדי לקבל הבנה נרחבת אודות שלל השילובים השונים בין יין לאוכל שניתן להעלות על הדעת, אתם מוזמנים להתנסות עם הרעיונות שהזכרנו לעיל וגם עם רעיונות לשילובים משלכם. אנו בטוחים שכך אתם תוכלו להחליט בצורה הטובה ביותר מה הכי מתאים ואיזה שילובים גורמים לכם להנאה מרבית.

מאמרים קשורים

Close
Close